Šiuo metu integracija su Woocommerce gali automatizuoti šias užduotis:
1. Iš el. parduotuvės įvykdytų užsakymų sukurti pardavimo sąskaitas itax.lt sistemoje
2. Periodiškai atnaujinti prekių likučius el. parduotuvėje pagal itax.lt sistemoje esantį prekių likutį
Integracijai visų pirma reikia sukurti Integracijos nustatymus, kuriuose įvedami prisijungimo duomenys prie el. parduotuvės API. Šie nustatymai vėliau galės būti panaudoti vienoje ar keliose integracijų užduotyse.
Duomenys -> Integracijos -> Integracijų nustatymai
Pavadinimas - jūsų suteiktas pavadinimas integracijai Integracijos tipas - Woocommerce Integracijos adresas - El. parduotuvės URL (Dėmesio! Jis būtinai turi naudoti šifruotą, kanalą, t.y. https://....) API vartotojo raktas, API vartotojo slaptažodis - Woocommerce sugeneruoti API prisijungimo duomenys
API raktas ir slaptažodis sugeneruojamas Woocommerce -> Papildoma -> REST API
Dėmesio! Tam, kad veiktų Woocommerce API, nuorodų struktūros nuostatos turi būti nustatytos "Įrašo pavadinimas". Jei jūsų nuorodų struktūra veikiančioje el. parduotuvėje yra kitokia, tai pagalvokit prieš keisdami šį nustatymą. Google'ui tai gali nepatikti. Tačiau ilgalaikėje perspektyvoje toks nuorodų tipas yra daug geresnis (paieškos sistemų draugiškumo atžvilgiu) nei "paprastas".
Sukūrus Integracijos nustatymą, galima sukurti Integracijos užtuotį, kuri atliks nurodytus veiksmus naudodama Integracijos nustatyme nurodytais prisijungimo duomenimis.
Sukūrus Integracijos nustatymą, atsidarykite skirtuką "Integracijos užduotys" ir pridėkite Integracijos užduotį.
Woocommerce Integracijos užduoties veiksmai šiuo metu gali būti šie:
1. Sukurti pardavimo sąskaitas itax.lt sistemoje iš užbaigtų Woocommerce užsakymų;
2. Atnaujinti prekių likučius Woocommerce pagal itax.lt užfiksuotus likučius.
Integracijos užduoties sukūrimo formoj užpildomi užduoties parametrai
Užduoties veiksmas - ką užduotis turi atlikti. Pvz. sukurti pardavimo sąskaitas iš el. parduotuvės užbaigtų užsakymų Data nuo - nuo kurios datos bus importuojami užsakymai (senesni užsakymai nei ši data nebus importuojami) Pardavimo sąskaitos sandėlis - registruojant pardavimo sąskaitą, būtina nurodyti sandėlį, iš kurio yra parduodamos prekės Pardavimo sąskaitos data - sąskaitos data gali būti užsakymo importo data arba užsakymo el. parduotuvėje data Vykdymo periodiškumas - kokiu periodiškumu bus atliekama užduotis, pvz, kas dieną, kas valandą ar pan.
Integracijos užduotis sukurdama pardavimo sąskaitas sistemoje jų neužregistruoja. Prieš registruodami patikrinkite ar visi duomenys buvo teisingai importuoti.
Iš Woocommerce importuotos prekės turi prekės ID, prekės varianto ID (jei variantai naudojami) ir SKU (prekės kodą).
Sistema visų pirma tikrina, ar nebuvo anksčiau importuotos tokios prekės pagal woocommerce prekės ID ir prekės varianto ID. Jei randama, sąskaitoje naudojama ši kortelė.
Jei nerandama, ieškoma pagal prekės SKU - prekės kodą. Jei randama, tai naudojama.
Jei pagal šiuos parametrus sistema prekės neranda, yra sukuriama nauja prekės kortelė.
Svarbu (jei woocommerce naudojami prekės variantai)!
Kadangi sistema ieško prekių pagal prekės ID + varianto ID, o vėliau pagal prekės SKU, tai woocommerce sistemoje SKU turi būti unikalūs arba išvis nenaudojami (palikti tušti). Nes jei woocommerce bus SKU priskiriamas tik pagrindinei prekei, o variantams paliekamas tas pats SKU, importo metu skirtingiems prekių variantams bus priskiriama ta pati prekės kortelė pagal SKU. Pvz. jei naudojate SKU, tai pagrindinė prekė gali būti BATAI, o variantai BATAI-GELTONI, BATAI-RAUDONI. Jei SKU bus paliktas tuščias, tai prekės bus ieškomos tik pagal prekės ID + varianto ID.
Ar sėkmingai vykdomos integracijos užduotys galima pamatyti skirtuke "Integracijos užduočių vykdymo istorija". Jei užduotis kuria sistemoje naujus dokumentus, kiekvieną dokumentą peržiūrėti galite vykdomo istorijos eilutėse.