CRM (santykių su klientais valdymas)
CRM (santykių su klientais valdymo) modulis leidžia valdyti pardavimo procesą.
Nustatymai
CRM -> Nustatymai
Nustatymuose galima aprašyti pardavimo procesus (pipeline) ir juose esančius etapus. Pvz. įmonė teikia statybos darbų paslaugas ir pardavinėja statybines medžiagas. Paslaugų ir prekių pardavimo procesai skiriasi, todėl patogu apsirašyti kelis pardavimo procesus ir pagal juos planuoti pardavimus.
1. Sukuriamas pardavimo procesas (pipeline)
2. Sukuriami pardavimo proceso etapai
CRM -> Nustatymai -> Pardavimo procesai -> Sukurti naują
Pavadinimas - pardavimo proceso pavadinimas
Numatytas pardavimo galimybių pavadinimas - kuriant naują pardavimo galimybę (potencialų sandorį) sistema pasiūlys jo pavadinimą - Kliento pavadinimas + šis nustatymas
Padalinys - vartotojo teisėse galima apriboti vartotojo galimybę dirbti tik jo padalinyje ir nematyti kitų pardavimo procesų
Pardavimo proceso etapų eiliškumą galima pakeisti juos tempiant pele aukštyn - žemyn. Paspaudus taškelius juos galima redaguoti.
Pardavimo galimybių kūrimas
CRM -> Pardavimo galimybės
Pardavimo galimybės galima peržiūrėti tiek pagal pardavimo etapus, tiek kaip sąrašą. Langų peržiūra perjungiama mygtukais viršuje dešinėje pusėje.
Pardavimo galimybės etapą ar rezultatą keisti galima tiesiog jį perkeliant pele
Užduotys pardavimo galimybei kuriamos paspaudus ant nurodyto ženkliuko.
Užduočių ženkliukų reikšmės:
Žalia - suplanuota užduotis, kuriai dar neatėjo vykdymo laikas
Raudona - suplanuota užduotis, kurios įvykdymo laikas jau pradelstas
Geltona - pardavimo galimybė neturi neįvykdytų suplanuotų užduočių
Užduoties kūrimas
Jei suplanuotų užduočių jau eama, galima spausti ant jų pavadinimo ir pažymėti kaip įvykdytas arba paredaguoti.
Užduočių sąraše galima matyti suplanuotas užduotis kalendoriuje arba sąraše (peržiūros keitimo mygtukas dešinėje viršuje).
Paspaudus ant užduoties pavadinimo ją galima pažymėti kaip įvykdytą. Jei tai bus paskutinė pardavimo galimybės užduotis - sistema pasiūlys sukurti naują užduotį.
CRM -> Užduotys
Visa pardavimo galimybės informacija ir istorija ir matoma jos peržiūros lange. Joje galima pridėti komentarus, failus, kurti ar redaguoti esamas užduotis.
CRM -> Pardavimo galimybės -> Pardavimo galimybė
Galima keisti pardavimo galimybės etapą tiesiog paspaudus ant jo pele.
Redaguoti ar trinti pardavimo galimybės komentarus, failus ar būklės pasikeitimo įrašus.