Priminimai apie neapmokėtas sąskaitas

itmarks
2013-02-12 10:28
Ar yra galimybė sukurti funkcionalumą neapmokėjus tam tikrą laiką sąskaitos klientui automatiškai siųsti pranešimus kas kažkiek laiko apie priminimą, jog reikia apmokėti "tą ir tą" sąskaitą?
Tomas Aleksiejūnas Admin
2013-02-12 10:38
Galimybė yra. Reikia tik sugalvoti kaip geriausia parinkti el. pašto adresą, kuriuo bus siunčiami pranešimai. Nes dabar siųsti laiškus galima įmonės el.paštu arba jos kontaktiniams asmenims.

Dar beje kokius nustatymus padaryt. Ar tik vieną nustatymą "siųsti pranešimus po x dienų" ar atskirai pirkėjus sužymėti, kuriems siųsti. Taip būtų nepatogu, bet kažkokiam labai svarbiam klientui neišsiųstumėte raginimo, kuro visai nenorėtumėte nervinti :)
Tomas Aleksiejūnas Admin
2013-02-12 10:42
Beje, visų pirma bus įgyvendintas "rankinis" siutnimas. Kai bus reikalingas vartotojo veiksmas, siunčiant tokius pranešimus.
itmarks
2013-02-12 11:12
Aš manyčiau priminimus siųsti reiktų prie kliento nurodytam el.paštui. Gal pakaktų vieno nustatymo visiems klientams? Gal tik padaryt reiktų Select lauką su option'ais:
- Po savaitės
- Po mėnesio
Žinoma, čia Jūs geriau nuspręsit, tik pasiūlymas. Ir būtų gerai, kad galima būtų keisti el.laiško šablono tekstą, kuris bus siunčiamas klientui.
Tomas Aleksiejūnas Admin
2013-02-12 11:28
Taip, kliento pagrindiniu el. pašto adresu būtų paprasčiausia. Bet čia gali būti šioks toks neatitikimas. Jei didesnė įmonė, tai sąskaitos siunčiamos buhalterijai ar pan., todėl reiks kažko more advanced.
itmarks
2013-02-12 12:07
Na gal tada palaukime kitų vartotojų nuomonės, Tomai? Kaip manote?
Jaroslavas
2013-02-12 12:33
Visiems automatiškai siųsti po kažkiek tai dienų manau būtų neprotinga, kadangi kaip ir sakė Tomas būna klientų kuriems tokių priminimu nereikėtų siųsti, arba su kuriais kažkokie žodiniai susitarimai dėl apmokėjimo termino. Bent jau mūsų įmonei užtektų ir "rankinio" siuntimo, bet vardan funkcionalumo ir kitų vartotojų manau protingiausias sprendimas būtų siųsti pranešimus "pasirinktiems" klientams.
Oltrade
2013-02-12 15:39
Mums rankinis siuntimas priimtinas. Kitas dalykas - delspinigiai. Ar butu galima juos skaiciuoti? Aisku, cia irgi rankiniu pasirinkimu pagal klienta.

Aciu
itmarks
2013-02-12 16:06
Mums taip taip pat tinka rankinis.
EGREEN
2013-02-15 15:29
Mums tinka rankinis. Beto, įprasta tekste nurodyti, tipo atsiprašome jeigu jau apmokėjote sąskaitą.
Tomas Aleksiejūnas Admin
2013-02-19 14:27
Jau galima el. paštu siųsti priminimus skolininkams.

Daugiau informacijos čia https://invoice.tax.lt/forums/1/forum_topics/261
Oltrade
2013-03-27 20:37
Tomai,
sugrįžtant prie delspinigių skaičiavimo. Techniškai įmanoma?
Oltrade
2013-08-13 20:34
Pakartojam senoką užklausą... Ar galimas automatinis delspinigių skaičiavimas?
Tomas Aleksiejūnas Admin
2013-08-13 21:06
Ne, tokio daikto nėra ir sunku sugalvot kaip nesudėtingai tai padaryt.
Evaldas
2016-07-30 10:00
Dar karta atnaujinanat šita pokalbi
būtinai reikalingas dar ir automatinis priminimu išsiuntimas
taip pat būtina , kad matytusi prie kiekvienos saskaitos , kad toks buvo siustas,
nes šiuo metu ,jei siunčiame priminimus jie niekur nefiguruoja , kad buvo siusti.
IGNARA
2016-08-02 11:34
Reikia, kad siųstų pranešimą su prikabintos nepamokėtos sąskaitos, sąrašo nepakanka, nes pasitaiko, kad klientas pametęs sąskaitas
Oltrade
2016-08-02 22:05
Sąskaitų prikabinėt tikrai nereikia. Jei normalus klientas, tai visada gali papildomai užsiprašyti, jei pats pražioplino, kas beje itin retai būna :) Jei piktybinis - tai tokiu atveju nepadės ir prikabinta sąskaita :)
Evaldas
2016-08-02 22:13
Tai jau ir taip gauna nuoroda su visomis saskaitomis

Naujausios žinutės

Siunčiama...