konfirma
2016-03-30 07:24
Iš esmės kelionių agentūra puikiausiai gali dirbti ir su esamu išankstinių sąskaitų funkcionalumu.
1. Susikurkite pirkėjų grupę „Kelionės“, kurią visada priskirkite kiekvienam naujai sukurtam pirkėjui-keliautojui.
2. Per Registravimo nustatymus šiai grupei priskirkite DK sąskaitą, pvz. 4421 Gauti avansai už keliones.
3. Per Verslo nustatymus aktyvuokite išankstinėse sąskaitose dalinio avanso skaičiavimą. Jeigu pageidaujate, susikurkite išankstinės sąskaitos pastabos šabloną ar keletą jų.
4. Išrašykite išankstinę sąskaitą. Nustatykite galiojimo datą. Sąskaitos būklė bus „Sukurta“. Išsiųskite ją el. paštu klientui.
5. Klientui sumokėjus avansą, pasirinkite jo išankstinę sąskaitą ir įveskite mokėjimą. Sąskaitos būklę pakeiskite į „Užsakyta“.
6. Klientui sumokėjus antrą dalį, įveskite mokėjimą ir sąskaitos būklę pakeiskite į „Ruošiama“.
7. Įvykus kelionei, konvertuokite išankstinę į SF.
Išankstinių sąskaitų sąraše per papildomus filtrus visada galite matyti pagal kurias sąskaitas yra pervesti pirminiai avansai, kurios jau visiškai sumokėtos ir t.t.
Jeigu norite, per projektus arba sąskaitos seriją, galite jas skirstyti pagal kelionių operatorius ar pan.
Jeigu jūsų įmonė verčiasi ir kitokia veikla, susikurkite atskirą sandėlį „Kelionių agentūra“.
Papildomo funkcionalumo reikėtų (čia kreipiuosi į Tomą) kad sąraše matytųsi išankstinės sąskaitos galiojimo data, taip pat, kad pagal ją būtų galima filtruoti per papildomus filtrus. Dar būtų šaunu, jei per išorinę nuorodą klientas galėtų matyti jam išrašytas išankstines sąskaitas irgi.