Tomas Aleksiejūnas Admin
2016-02-24 13:34
Jei kai kurie jūsų iš sistemos išsiųsti laiškai yra grąžinami atgal (gaunate pranešimą apie nepristatytą laišką), tai greičiausiai yra dėl to, kad gavėjo el. pašto serveris nepriima laiškų iš neautentifikuotų siuntėjų (sistema išsiunčia laišką siuntėju nurodydama jūsų el. pašto adresą, tačiau neprisijungusi prie jūsų el. pašto serverio).
Norint šią problemą išspręsti, galima nustatyti, kad sistema siųstų laiškus siuntėju nurodydama savo el. pašto adresą, o jūsų el. pašto adresas būtų nurodomas REPLY TO lauke. Tokiu atveju laiško siuntėjas bus autentifikuotas, o jūs gausite visus atsakymus į laišką, jei gavėjas sugalvos atsakyti.
Nustatymą galima pasikeisti čia
https://www.itax.lt/company/edit?redirect=email
Kito būdo kol kas nėra. Nes prašyti vartotojų prisijungimo prie el. pašto dėžučių būtų labai bloga praktika ir tai niekada nebus daroma.