Tomas Aleksiejūnas Admin
2013-07-23 15:35
Dėmesio! Pakeistos dokumentų (sąskaitų faktūrų, išankstinių sąskaitų, mokėjimų) numeravimo taisyklės. Jos padarytos lankstesnės ir labiau logiškos :)
Anksčiau, jei numeracija buvo nustatyta padaliniui, tai dokumentai buvo numeruojami pagal vartotojo nustatymuose nurodytą padalinį, nepriklausomai kas buvo nurodoma dokumento antraštėje. Dabar, jei vartotojas turi teisę įvedinėti kažkokio padalinio sąskaitas, tai numeracija bus imama skirta būtent tam padaliniui. Kas yra daug logiškiau.
Tai numeravimo prioritetai dabar yra tokie:
1. Vartotojas
2. Projektas
3. Padalinys
Vartotojas ir padalinys ar projektas vienu metu negali būti nurodomi. Jei nurodytas projektas su padaliniu, tai jis gaus prioritetą prieš vien padalinį ar vien projektą.
Atsirado dar vienas parametras "Ženklas" - abu, teigiamas, neigiamas.
Jis skirtas dokumento numeracijai atskirti pagal ženklą. Pvz. Neigiamas KIO, o teigiamas KPO. Arba teigiamų sąskaitų viena numeracija, o kreditinių kita.
Dar viena naujovė - jei ištrinate paskutinę sukurtą sąskaitą, tai nebereikia koreguoti paskutinio naudoto numerio. Numeracija automatiškai "sukasi" pagal paskutinį dokumentą.
Dar dėmesio! - redaguojamų sąskaitų numeriai nesikeičia. Jei išsaugojote sąskaitą su kitu padaliniu nei reikėjo ir sąskaitai buvo priskirtas ne tas numeris, tai geriau sąskaitą nukopijuoti ir sukurti naują, o seną ištrinti. Kitu atveju liks senasis numeris.