CRM - santykių su klientais valdymo sistema

Tomas Aleksiejūnas Admin
2018-07-31 10:34
Sukurtas CRM - santykių su klientais valdymo modulis!

Kaip veikia?

1. Susikuriate savo pardavimo procesą (-us) ir jo etapus (sistema jau sukūrė pavyzdinį)
2. Kuriate pardavimo galimybes (potencialius pardavimus)
3. Pardavimo galimybėms priskiriate užduotis. Pažymite jas kaip įvykdytas.
4. Pardavimo galimybė "keliauja" per jūsų nustatytus pardavimo etapus.
5. Rašote komentarus, kuriate užduotis, prisegate failus ir pan. Turite visą komunikavimo su klientu istoriją.
6. Pažymite kaip "laimėtą" arba "pralaimėtą" pardavimo galimybę (arba suarchyvuojate kaip niekaip nepasibaigusią).


CRM funkcionalumas bus pilnai pilnai pasiekiamas Plus ir aukštesnį planą turintiems vartotojams.

Trumpa aprašymas https://www.itax.lt/helps/75-crm-santykiu-su-klientais-valdymas
GiedriusEG
2018-08-01 00:39
Stiprus žingsnis į priekį. Buvo ir kitu funkciju, kur labai laukiam "pvz kreditu limitai", bet CRM yra labai stiprus žingsnis.. Ar bus atskira tema diskusijom ar viska dedam čia po skelbimu?
virgiszitaxe
2018-08-01 10:39
Mano planas žemiau Plus. Būtų gerai žinoti koks funkcionalumas nepasiekiamas.
Tomas Aleksiejūnas Admin
2018-08-01 12:33
Visus pasiūlymus dėl CRM rašykit čia.

Žemesniems planams bus limitas 10 aktyvių "pardavimo galimybių". Dabar kol kas veikia be limitų,
TechEc
2018-08-01 15:51
Pasirenkant lentelės stulpelius neveikia paspaudimas ant label'io, tik ant checkbox. Naujai pasirinktų laukų (pvz., vertė) nerodo kortelėse stulpeliniame išdėstyme.

Užduočių sąraše norėtųsi vienu paspaudimu įvykdyti užduotį - dabar reikia eiti į redagavimą, o net redagavimą pasiekti reikia dviejų click'ų.

Turint tik vieną pardavimo procesą, vedant naują pardavimą jis galėtų būti parinktas by default, kaip ir pirmas žingsnis procese.
Tomas Aleksiejūnas Admin
2018-08-02 14:53
1. Jei vertė nurodyta, ji rodoma ir stulpeliuose. Stulpeliuose apskritai rodymas nepriklauso nuo pasirinktų laukų.

2. Užduotis patogiausia tvarkyti pardavimo galimybių lange „stulpelių peržiūroj". Tada spaudžiant tiesiai ant užduoties pavadinimo yra atidaromas jos redagavimo langas ir galima žymėti ją kaip įvykdytą ar rašyti komentarą.

3. Pardavimo galimybes geriausia vesti "stulpelių peržiūroj", tada automatiškai priskiriamas pasirinktas pardavimo procesas (pipeline).
Tomas Aleksiejūnas Admin
2018-08-02 14:54
Patogiausia dirbti su užduotimis šiame lange.
Tomas Aleksiejūnas Admin
2018-08-02 14:54
Arba šiame, kai dirbama su konkrečia pardavimo galimybe.
GiedriusEG
2018-08-02 16:08
Nerandame kaip priskirti Pardavimo pasiūlymą prie Pardavimo galimybės, taip pat kitas operacijas. Būtų gerai, kad pardavimo galimybė turėtų ir projekto funckionalumą, t.y. viskas suplaukia į vieną vietą. Mes praplėtę piltuvėlio etapus planuojame naudoti iki pat projekto pridavimo šitą funkcionalumą.

G.
GiedriusEG
2018-08-02 16:09
Taip pat nėra kaip priskirti kitų asmenų dalyvaujančių procese, pvz. mums aktualu subkontraktoriai, dizaineriai ir t.t., su kuriais mes turime pirkėjo, tiekėjo santykius, ir jie yra pas jus sistemoje. Tai galima būtų priskirti tas įmones, kad kontaktai matytųsi pardavimo galimybėje.

G.
navaras
2018-08-15 23:25
@Tomas CRM labai laukiamas funkcionalumas, tačiau šiektiek trūksta dar...

1. CRM'e turi būti matomi sukurti Pirkėjo/Pardavėjo pasiūlymai, sąskaitos ir t.t. (nuoroda ar tabai).
Kad būtų greitai ir lengvai pasiekiami.
2. Iš kitos pusės, Kontakto kortelėje taip pat turi matytis CRM nuoroda ar jos tabai.
3. Prie pardavėjo pavadinimo pasiūlymas/užsakymas/sąskaita languose reikalinga nuoroda į crm (pamažintas mėlynas tekstas).
4. Užduočių kūrimas iš pasiūlymas/užsakymas/sąskaita lango.
5. Užduočiai priskirti kelis asmenis, main ir followers.
6. Užduoties komentaro laukas. Neina reply padaryti ar panašiai, kai reikia pasitikslinti info. Naudoti @vartotojas ir t.t.
7. Failų prisegimas?
8. Šis Crm bus tobulinamas vieno asmens ar komandiniam darbui?
9. Informacijos prieinamumo nustatymai ir lygiai? Savo/ padalinio/ visų? Čia gal būtų galima pardavimo galimybei priskirti vartotojus? Dėl šito pagalvok kaip geriau būtų.
10. Ačiū už dėmesį. Lauksiu ats.

PAPILDYTA.
Dėl failų turėjau omenyje užduotyje pridėti, bet jei galima prie galimybes, tai gal ir nereikia.
Tomas Aleksiejūnas Admin
2018-08-20 11:15
Sukurta galimybė kurti Pasiūlymus, Užsakymus ir Sąskaitas iš pardavimo pasiūlymo.
virgiszitaxe
2018-08-23 10:34
Galbūt klystu, bet užduotyse vieno laiko neužtenka. Mano supratimu, būtų gerai turėti užduoties atlikimo pradžios ir pabaigos laiką arba, dar geriau pradžios laiką ir užduoties atlikimo terminą (valandomis, minutėmis ar dienomis, ar dar kaip ten kam patogu). T.y. pasirenki pradžios laiką ir terminą reikalingą užduočiai atlikto, o sistema paskaičiuoja užduoties atlikimo pabaigą. Jei dar visa tai ir gražiai matysis kalendoriuje, tai bus iš viso pasaka ;).
navaras
2018-08-28 21:28
@Tomas, pasikartosiu su klausimu:
ar CRM'e gali būti atvaizduoti sukurti Pirkėjo/Tiekėjo pasiūlymai, užsakymai, sąskaitos ir t.t. (prisegu ps). Dabar matosi, bet kaip history slenka į apačią viskas, ir kai daugiau įrašų, pasimeta įrašai ir sunku rasti.
Mano siūlymas, kad būtų matoma iškarto jei yra sukurtas įrašas (skaičiukas) prie komentarų, failo ir t.t

ir iš kitos pusės Pirkėjo/Tiekėjo kortelėje nuoroda į jo CRM'o langą?

tokiu būtų sukurtas ryšis, nes dabar čia kaip dvi atskiros programos.

Naujausios žinutės

Siunčiama...